10.11.10

properfuct - milkstape 2o1o




input selector prezinta properfuct - milkstape 2010 properfuct on twitter

lapte gros intr-o selectie de piese strasnice, alese cu intentie din vremuri de mult trecute. substanta tape-ului este relatata in text asa cum urmeaza:

“e povestea lucrurilor care imi plac fara sa stiu de ce, combinata cu povestea filmelor in care s-au regasit majoritatea acestor piese, asezate sub forma semnelor de punctuatie. le-am ales pentru ca rezoneaza in mine mai tare decat poate sunetul boxelor de festival atunci cand imi vibreaza tot sternul."

"este dedicata omului care sapa intr-una in muzica noua si scoate la suprafata spuma. pentru el, inspiratia vine din nebuniile actuale; pentru mine, inspiratia vine din ritmuri asezate, din muzicieni cu inceput si, multi dintre ei, cu sfarsit.”

prea bine ca se gaseste cine sa imi dea un branci de inspiratie in aceasta directie. acest milkstape mi-a pus la ureche sunete eterne din piese cu multi ani cazuti in urma lor. am inteles ca, desi acoperita de timp, muzica ramane vie si insista sa nu fie uitata.

download properfuct - milkstape 2010

tracklist:

01 - frankie laine - blowing wild (the ballad of black gold)
02 - ennio morricone - balletto degli specchi
03 - steve harley & cockney rebel - mr. soft
04 - groucho marx - strange interlude
05 - glenn miller and his orchestra - how i'd like to be with you in bermuda
06 - the andrews sisters - rum and coca cola
07 - carmen miranda - mama yo quiero
08 - jackie davis - manana (is good enough for me)
09 - sophia loren - bing bang bong
10 - lauren bacall - blow
11 - skeeter davis - end of the world
12 - jackie gleason - if i could be with you
13 - sam elliott - catchyalater
14 - aphex twin - avril14th

No comments:

Post a Comment