17.1.10

i'm definetly back, i'm totally off-track

sunt absorbit si absorb arta desavarsita, in oarba speranta ca voi deslusi si dobandi puterea creatoare a marilor artisti. ii las sa imi contureze gandurile, sa ma defineasca nedefinit, alambicat si rastalmacit, fara sa ajung un punct finit. desi mereu vigilent, ma gasesc ades inconstient in calea atacului permanent de continut efervescent cu caracter creator potent. la el ma uit ca melcul in esenta femeii - pe rand cu cate un ochi. constat ca vad doar pe jumatate cu vazul adevarat si pe jumatate cu vazul imaginat, tinut minte si repetat in prezenta celuilalt.

cateodata ma aud cum tac. si atunci stiu ca imi scapa actul creator prin incapacitatea mea de a il desavarsi, de a il manifesta. ma opintesc si culmea, imi stau in cale tot eu. trebuie sa ma intrec ca sa pot ajunge la tine. am crescut ca un impresionant stavilar in calea mea, cu deschidere interdependenta. pun egal langa aceasta si de cealalta parte asez abilitatea de a comunica. in acest echilibru eu sunt variabila. cu sufletul curat, in mijlocul lui, momental, imi gasesc libertatea.

"it's 4:30 in the morning. it's always 4:30 in the morning."
- charles bukowski

No comments:

Post a Comment